19 APRIL, och lite av 18april på himmelstalund..

OMG inte öppnat datalocket på typ timmar, började dagen med engelska nationella prov, hör, skrift och förståelse typ?? hihi dryyyyyygt, sen blev det äckelmat i skolan och sen lång väntan typ även spanska i kanske tio minuter. Sen ja blev det spex..  Ja jo,,



Jaah, annars igår så drog jag och Emelie iväg till himmelstalundsgymnasiet. Det var fett grymt och stort, och alla djur, haha fan vad grymt det var. Och jag fattar inte hur vissa bara kunde hålla i typ ormar och ödlor och bara lekte runt med dom.. Sen deras fråga "VILL DU HÅLLA?",, jag dog. Och sen en jävla spindel i en bur och asså ja, Emelie sa att om Lovisa hade vart med då hade hon skrikit.. hahah, Asså ja det är verkligen allt. Sen fick vi även sen typ elevhemmet där, köket gemensamt och sen så fick man om man ville ha typ ett sånt rum så fick man typ kylskåp&toa&dusch .. Med annars, lätt att jag ska gå där alltså.

Imorse skickade även mami iväg ansökan om ett elevhemrum osvosv.  

Bild från igår på matten och sen irån idag.. typ jaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0