Något man vill ha!

Idag blir det skoldag, osvosv. Senare ikväll så blir det nog träning, vilket jag troligen bara går iväg och checkar. Jag kommer nog dock inte träna eftersom att jag fortfarande är halvt förskyld osv. Senare så drar jag ut och går lite mer, awesome!

Imorgon drar jag till Alexandra efter skolan, tar tåg till V-ås och sen blir buss till Uppsala eftersom att hon inte ska jobba imorgon osv. Så det blir nog super bra. Annars hade jag tänkt att visa lite kläder, möjliga kläder till skolavslutningen eftersom att jag inte siktar på någon klänning.


Kommentarer
Postat av: camilla

Du kan vinna ringen med mustaschen genom en av mina tävlingar på bloggen nu, den finns på sidan kavatajag.se :D Tänkte gratis är ju alltid gott :D



Jag misstänker för övrigt att hon har klippt av och färgat ett par shorts själv, men det finns ju annars liknade fast med nitar osånt på denna sidan Runwaydreamz.com



2012-04-26 @ 15:39:21
URL: http://sexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0