Fredag, nästa fredag äre fredagen den 13, tror jag?

hejjeh, snart tacooo!! Con mi familia y Ludwig y dos perro??
haha, ska även småstäda mitt rum tills imorgon. Och sen jaa, mysfaktor,, nerå men kläderna ska in ligga överallt på golvet iaf. Imorgon blir det först påskmys? uppe hos familjen strand med Nilsson?? tror jag oxå skulle vara med. Sen åker jag hem med Jennie och Ludwig runt sju - halv åtta, och bäddar ner mig framför en film och väntar på ett litet besök.  Ehmnehmn, jaa

TAACO!!

Annars idag har jag nog såsat omkring här hemma, tagit en dusch, ätit lite, checkat film med Ludwig och Jennie. Vi tittade på narnia :( :)  hahah, dom drog för ett tag sen för att checka på American Pie?? ehm jaa har som sagt bara såsat omkring.. Puss

LUDWIG & JENNIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0