25 april och storstaden.

Hejhej, sitter på musiken och jobbar med ett kollage till "mamma mia".
Just nu går det inte så bra. Men jag kan berätta lite om gårdagen osv.

Jag
vaknade upp hos Emelie, mysigt. Jag kom faktiskt upp den här gången, fixade lite. Åt frukost, fixade lite till och sen så efter ett tag så drog vi ner till skolan. Satte oss i bussen rätt så långt bak men inte så mycket typ. men ahja. Ehm när vi var påväg dit tittade vi på "jag ä' inte bitter" tror jag det va.. Kom fram till Vasa museet, gick runt där i kanske någon timma, åkte till typ slottet gick därifrån till riksdagen. Bestämde" en tid då vi skulle samlas igen osv,

Gick med Emelie, Malin & Lovisa på drottninggatan och kollade runt lite. Gick sen dock till donken och åt lite, fick typ asbrottom och halvsprang nästan tillbaka, sen fick Lovisa något i ögat. STACKARS LITEEN!! Säkethetskontroll, höll på att dö. men gick till något rum där och sens å kom det någon typ ledmot från västmanland  som hade pressat ner vårt möte i sitt schema osvosv. Grymt! Öhh sen så såg vi en del andra politiker och en typ reporter.. mihihih

Sen så gick jag upp på stan med Kalven, Sofia, Mariam, Kristin, Benjamin, Therese och sen vår So lärare Elin.
Då gick vi typ till något matställe typ, och sen så jaa efter det drog Elin någonstans. Och vi gick runt lite skulle mot typ gamla stan. Sen gick jag in på Zara och då hängde kalven och benjoo på och dom andra gick, sen kom jag på att det kanske inte var så roligt för dom att gå runt där så då började vi gå efter dom, men typ tappade bort dem. Gick med Amanda och hennes kusin ett tag, se försvann dom.. Gick ytterliggare några meter och då satt typ alla killar i klassen där på en bänk, så då gick jag där med alla dom osvosv.

Sen så stannade kalven för att köpa typ godis? och dom andra gick på menmen, ehm så vi gick runt i gamla stan. (Jag klaven och benjjo) sen kom vi tillbaka till slottet och ahh då satte vi oss på en bänk där. Var även med och såg ett drooooooogdeaal typ och hästar typ.. och sen när dom bytte typ vakt, kul..

Ahja sen åkte vi hem, pratade med Alexandra lite senare och sen så har vi nu bestämt att jag tar 15.20 tåget till västerås där hon hämtar mig (hon jobbar där) och sen åker vi hem til henne under helgen och så.. Yees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0