21.någonting

Hejhej! Nu bloggar jag ifrån en urgammal dator.. Är nämligen uppe hos mina morföräldrar! Mest för att jag inte hade något oh göra och att det blir närmare till samlingen imorgon. Hmm måste dock ändå gå upp runt åtta för att vinka hejdå till morföräldrar som ska iväg.. jag blir kvar ett tag sen går jag till samlingen runt halv tolv?! Gryymt

Det blir match och sen så kommer nog Emelie, och då ska vi även ringa till himmelstalund och säga att vi kommer på VIP saken som är den 18:de?? hihi ahja..Har även fått mer gulliga kommentarer som finns på 14 april""" tror jag, ytterligare en tävling klicka gärna in på den med :)

Ska nog antagligen snart ta någon macka osvosv! Grym lördag kväll. Vad har ni gjort annars idag då? mihih och vad ska ni göra imorgon?

Gammal pic på mig och Emelie

Kommentarer
Postat av: Maria

tack du! ahha ne, hatar skägg:)

2012-04-14 @ 22:13:50
URL: http://mariashmarinas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åhh! Det var innan vi skulle prya, as tidigt! Nejuste vi hade ju sovmorgon! Hahaha, Kul vara iaf :* <3

2012-04-15 @ 11:13:42
URL: http://emeelienoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0