16 April

Sorry, dåligt bloggande osvosv.
Vart hemma hos Emelie idag, och hon sov hos mig igåååår natt? blir det nog, jaaah
Ehhm, seg dag men helt okej. Under luunchen tittade jag sedan om på breaking dawn, svenska, hål, jobba lite matte och titta breaking dawn med Sofia och Mariam. Sen så gick jag och Emelie hem till henne, där jag har vart internetlös osvosv. Men kul har det vart iaf.

En annar rolig nyhet när jag kom hem, :D :D :D :D :D :D
JAG ÄR PRELIMINÄRT INTAGEN TILL MITT FÖRSTA HANDSVAL!! I NORRKÖPING, FETT MED KUL!! Sen så på onsdag åker jag, Emelie och Pappa dit på "VIP" thihih, sen blir TAAACO! GRYYMT, Puss hej!


Bild på mig från när jag sussa hos mormor och morfar i lööördags ;) (ni som inte ser det så ska det vara en hund där nere i vänster hörn, det är malva, hunden som är minst men tar störst plats)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0