Tidfördriv till Jennie äntligen sätter på en film!

Lovar du att vara ärlig? :Ja
Du heter: Mathilda Norling
Smeknamn: Jag vet faktiskt inte
Låt som när du är ledsen sörjer till: Olika
Beroende av: Familjen, hundarna, stort socker beroende, vänskapen med mina vänner.
Vad tror folk om dig: Glad,snäll, inte vet jag!
Stämmer det: Njjaao vet inte.
Vad får du oftast för komplimanger?: Att jag är snäll.
Vad säger du för att imponera på någon: NO IDEA
Hur imponerar man på dig: Omtänksam, snäll, rolig, positiv
Brukar du skratta för dig själv: Kan hända rätt så ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: (vet faktiskt inte, har inte mobilen med mig nu)
Var bor du: I ett rött hus med min familj och två vovvar.
Trivs du där: JA FYFAN!
Äger du några converse: NOPE
Sprit, cider, vin eller öl: Cider.
Brukar du bli för full: Nej
Är du allergisk mot något: Det tror jag inte
Hur svarar du i mobilen: ”Hellåu” eller ”VAD??”
Antal timmar sömn inatt: 5 kanske.
När mår du bra: När jag har mina närmaste runt om mig.
När blev du fotad senast: Ehm jadu, asså att bli fotad av någon annan eller egopic typ??
Hur känner du dig nu: Trött och huvudverk.
Vanligaste färg på dina kläder: Olika
Vad tycker du om fötter: EUUCH!
Vad saknar du: Som mest just nu, I somras när jag var med min bästa vän.
Hade du en bra kväll igår: Nja ganska så bra, träning och sen film.
Favorit dryck på morgonen: Dricker ingenting på morgonen, men annars får det väl bli vatten.
Rakar du benen: Men jaa
När brukar du oftast gå och lägga dig: TOO LATE typ vid 00.00
Är du blyg: Ohja, oftast
Sysslar du med någon idrott: Fotboll, har slutat med innebandy och skiiidor
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag har ingen aning, kanske, asså det beror på vem liksom. eller ja jag vet inte, kanske.
Har du spytt offentligt: NEEH!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jag vet inte, ta reda på om tjejer är smartare än killar. haha nee jag vet inte.
Är du nöjd med ditt liv: Ja, det tror jag väl.
Är du bortskämd: Tycker jag inte.
Vad gör du i morgon: Skola, plugg??, ZUMBA! (om jag  mår bra)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: NOO IDEA!
Vad längtar du till: Tills jag är 16 för då får jag börja övningsköra!!!  haha men annars så längtar jag tills jag får umgåås med alla min underbara kompisar.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ohja, har dom bästa vännerna man kan önska sig. FYFAN vilken äkta vänskap det är!
Vad använder du för schampo: Olika.
Hur gammal är du: 15
Tycker du om någon just nu: Njae nee.
Gröna eller röda äpplen: GREEEN
Gillar du golf: Ja om det går bra.
Vilken tid gick du upp idag: 07.57 kanske
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja?
Har du strumpor på dig nu: JAA?!
Är det okej att gråta: HELL YEAH
När grät du senast: Förra helgen tror jag.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag skulle dela med mig till familjen, åka utomlands, shoppa, åka utomlands med kompisaaR, shoppa. INTE FAN VET JAG!
Bär du glasögon eller linser: NNNOO
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: NEj
Har du piercing: YJEEP
Vill du gifta dig: Kanske,
Vill du ha barn: Ja det är väl klart, men kanske inte nu. Vänta tills jag är typ 20 iaf.. eller mer.
Solar du ofta: Jag har gjort det, men inte lika ofta nu som då. Nu- typ ingenting, Då- typ hela tiden.
Är du bra på att laga mat: Om jag är bra? tror inte det, men det är väl kul ibland.
Är du flygrädd: Njaa, jo ja det är jag, speciellt i starterna och landningarna.
Hur vig är du: Normalvig kanske lite mer. Har gått i gymnastik så att no idea.( för typ hundra år sen)
Är du musikalisk: Nee
Vad dricker du helst när du är törstig: Helst cola, men tar ofta vatten
Vilken är din favoritglass: Magnum strawberry
Tror du på ett liv efter döden? Ja det gör jag!
Tycker du om sushi? Ingen aning men jag tycke om kina mat!!
Vad äter du helst när du ser på film: Choklad- romantisk, mysfilm eller godis- komedi, drama, äventyr eller Popcorn- komedi, riktig mys film
Har du tandläkarskräck: YJEEP
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll
Vilken ögonfärg har du: Grönblå
Har du någon gång gråtit dig till sömns: YJEPP flera gånger.
Biter du på naglarna: Nja
Röker du: Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du: Minst 2 gånger i veckan.
Senaste låt du hörde: With Ur Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0