Godnatti!

Godnatt, tänker somna till lite sköna gamla låtar.
Typ sommartider. OJOJ! haha, imorgon blire skola.
Hem plugga tror jag väll, tänkte köra ett litet hemmapass (styrketräning), kanske dra ut oh springa lite.
Känns som att det skulle behövas efter denna helg.

PÅ tisdag blir det Zumba, missade det förra gången.
Åkte ju skridskor, ohja. Ett tips gör INTE hockeystop med konståkningsskridskor som har taggar!
Kan gå jävligt illa, hahah. Men det gick bra iaf, flög bara in i den dära väggen eller nåt. Fick lite ont i höften, gjorde ont. Och så kändes det som att jag hade brutit handleden igen. Men det gjorde jag inte :)) hhaa.

Sleeep weeell!

 

 

 

En liten gammal bild på mig och Emelie,

ERKÄNN att vi är lite lika med våra fina smile!!


Kommentarer
Postat av: heeeej

bilden är väl inte gammal? du har väl inte vart mörkhårig så länge? ;-)

2011-11-28 @ 09:23:39
Postat av: Bea

superfina bilder :)

2011-11-28 @ 09:33:51
URL: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0