YEeeo

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Vilken svordom använder du mest?

Ehm det står lika mellan "FAN" och "HELVETE" och ***. HAhah

Vad bloggar du om?

Jag bloggar väl om mina dagar och om vad jag tycker. Eller ja, om vad jag gör och gillar.

Vad är en perfekt dag för dig?

En perfekt dag, ehm ja. När jag vaknar på bra humör, har det roligt hela förmiddagen och sen slutar man. Drar ut med kompisar eller någon kompis, shoppar, fikar ja har kul. Och sånt.

Vad står det i det första sms:et i din inkorg i mobilen och vem är det ifrån?

Från: ********* Text: :*

Hur ofta bloggar du?

Jag bloggar ungefär varje dag, beror på om jag hinner eller inte. Men oftast.

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0