FREAKY FRIDAY.

Freaky friday??!
Ojoj, neerrå.
Dagen innan nyårsafton, hell yeah. Nu äre bara klädvalet kvar och naglarna, jag ska nog börja på med det alldelses strax. Kommer upp bilder senare om vilka kläder jag ska ha/välja emellan. Och sen hur mina naglar kommer se ut, yessyees. Makeup får fixas imorgon.

Ahja har precis klivit ur duschen, igår blev det sova hos Martina min lilla ängel har saknat henne så jävla mycke och så blev det tjockis och filmkväll, skratt kan man garantera att det va. Hon målade "tatueringar" på mig, fast dom har typ försvunnit nu. Blev lite kär i en hon gjorde på mig. Ah fyfan älskade varje minut av kvälen. PUSSPUSS!


UPDATE:
Har nu hittat två outfits som man kanske skulle kunna ha imorgon då..

<--- Tröja - Ginatricot                                                          ---> Tröja - Monki (ny)
Byxor - H&M                                                                              Byxor - JC (nya, ps; killbyxor)
Skor - Din Sko (nya)                                                                   Skor - Din Sko (nya)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0