sammanfattning om veckan eller??

Godnatt.
2 februari får avsluta min vecka. eller ja, skoldag.
eller nåt. jätte mysigt. Veckan har väll vart chill.

Nu väntas nya veckan med samhällsekonomiPROV, spanskaPROV och sen så tror jag det var något med engelskan oxå yeeey, sen så ska man fortsätta på matten. Ohja. bilden, måste bli klar, komma någonstans med balklänningen, teknik NOOOOOOOO!, juste det var nog något med kemin oxå, fattar ingenting. LOVELY!! Kommer bli dålig uppdatering känns det som. Det har de vart nu hela veckan, men vafan.
Måndag, trist skoldag

Tisdag,skolbio film; Tusen gånger starkare. - idrott. SKRIDSKOR!!   Träning- styrkepass typ skulle ha vart zumba med det blev de inte.

Onsdag, helt okej. Pizza på håltimmen, innan det åkte jag och Emma oh hämtade pengar. Hihi, blev pizza med SofiaN,MarcusB,Fia,Emma,Therese och jaaaaaag. sen bev det KÖR oxå, fett fint.   Träning - Egen konditionsträning, ut oh sprang oh jaa.

Torsdag, Föreläsning - Mietek, vittne från förintelsen.(stavning) Under andra världskriget.  Pluggpluggplugg

Fredag, Sovmorgon, bild, samhällsekonomi, luuunch, slöjd-nada, engelska- filmarbete...

Sen blev det en liten till födelsedag, Kusinerna kom och gratta mig. Simon och Ida, och Magnus oh Madde.
Simon och Ida är på bilden nedanför. Trevligt. Nu blire sova, och imorgon blire lugn förmidda sen till MarcusB.

Yeppyepp see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0