Så som jag är.

Chill fredag.
Bild- snart klar med mappen.

So- PROV!! omg, tror det gick bra.

Lunch- PANNKAKA, sådär gott.

Slöjd- NÄSTAN KLAR FUCK YEAH!!. Nu har jag typ båda delarna färdiga. Överdelen - klar, Baksidan - nästan klar, Underkjol - nästan klar, sy ihop - ska göra det nästa lektion som är i JANUARI!  

(Detta hände på lektionen, mimiiipuhe frågar vilket tyg hon ska ta. Jag tänkte gå runt bordet oh kolla, fick en JÄVLA syslöjdsnål mitt under foten. FUUCK OFF VA ONT DET GJORDE!!, det värsta var att man fick in den så jävla lång sa att typ bara hälften av nålen syndes, skööönt. Oh jo, då sa mimiiipuhe "jag kan ta bort foten och sen sy dit den igen." Jag tänkte "seriöööst mimiiipuhe???", sen sa h*n drygt två sekunder efter "men jag kan göra det, seriöst jag har sett Greys anathomy. Så jag kna oxå göra det" ) OJOJ!!

Engelska -  Filmarbete sista lektionen och sen skulle allt vara färdigt. PÅ måndag så blir det upp runt halv6- 6, härligt. Klockan sju ska man vara i klassrummet, sen börjar man filma. OJOJ!!

Dagens outfit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0