Föreläsning.

Idag har det blivit föreläsning på VASA, Mietek eller vad han nu hete.
Han är typ ett vittne från andravärldskriget, förintelsen(stavning?). Satt i ungefär två timmar oh lyssnade, blev mycket tårögd om de han sa. Hemskt, han var den ända ifrån familjen som överlevde, runt 12-17 år när det var. Jag kunde ha gråtit men jag lovade mig själv att inte göra det. Fast det kom ju en tår, hemskt hemskt hemskt. Man kunde köpa en bok som hade skrivit oxå, för 140kr. Jag köpte den inte, men många flera i klassen köpte den. Så jag kanske lånar den någon gång av någon i klassen.

Ahja, nu blir det väll lite mer pluggpluggplugg. YEAY! eller?!
Uppsats som ska in imorgon hinner säkert inte göra färdigt den.
+ att jag har sovmorgon imorron. HELL YEEA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0