DÅLIG UPPDATERING!

Srry, jul osvosv..
Har inte direkt tid med att sitta framför en dataskärm. Men kommer nog iaf ändra efter lovet, har så mycket jag vill hinna med osv. Träffa kompisar, shoppa, fika, sova, chilla, sova, hitta något till nyår.

Mja, det är nog det.

Idag har jag och Familjen åkt till Marieberg, fuck va folk det va asså.
Man kom ju knappt fram, sen gjorde man det och sen inte. Folk överallt, köerna i butikerna va packade, ändå ut bland alla kläder i typ tre ormar eller nåt. Helt sjukt. Sen blev det asgoooooood mat på Restaurang Torget, asgott. Mamma och pappa tog Buffé, jag och jennie tog varsin grillspett. JAG tog pommes,fläskfilé,tzatsiki(??). Jennie tog pommes, kyckling och tzatsiki(??). MÖMS, fick alla mina julklappar köpta iaf. Hem, slå in, under grann, fixa mig snabbt, ut med hunden, över till grannarna halvt julbord, fett gott. Hem, datorn lite grann, sova, upp tidigt imorgon JAH!!

Possposs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0